»Veseli me, da se seznam držav, ki uvajajo sistem na podlagi evropskega digitalnega covidnega potrdila, postopoma veča in postavljamo več mednarodnih standardov.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Če smo prej izdali približno 2500 potrdil mesečno, smo v zadnjem mesecu izdali 6000 potrdil. Samo v prvih petih delovnih dneh junija smo že izdali 2500 potrdil.«
»Iz dneva v dan je večji naval, veliko težje je priti do upravne enote, predvsem do številke za naročanje, prav tako je v tem mesecu porast najmanj dvakratni. Aprila smo imeli 2500 strank, zdaj jih imamo že 6000.«
»Gre za postopno uvajanje tega sistema. Zavedati se moramo, da v ta proces na številnih točkah vstopajo javni uslužbenci, ki to opravljajo poleg svojega rednega dela. Ta trenutek imamo že odprtih približno 60 dodatnih točk in jih iz dneva v dan širimo. V teh dneh bomo odprli tudi točke na območnih enotah zavoda za zdravstveno zavarovanje, dogovarjamo se tudi s Pošto Slovenije.«
»Po navodilih sem ju za zadnji korak te avtentikacije poslal na cepilni center z vsemi dokumenti. Danes dopoldne pa sta me poklicala, da tam nimajo nobenih informacij o tem, da bi tam potrjevali to elektronsko identiteto.«